ADDRESS


PHONE

Kako s spletno stranjo postati prvi na Googlu (& kateri način je najboljši)

Prvo mesto na Googlu je raj za vse spletne trgovce in brezdvomno bi dobro služil tudi vam. V tem prispevku se bomo zato posvetili temu, kako postati prvi na Googlu s svojo spletno stranjo. 

Kakšne strategije lahko uberemo? Kje so prednosti in kje so slabosti? Zakaj se sploh truditi za 1. mesto? To in še več si oglejte spodaj …

prvi na googlu

Kakšne koristi prinaša prvo mesto na Googlu

Imate v lasti spletno trgovino? Se ukvarjate z affiliate marketingom ali dropshippingom? Mogoče služite z izvajanjem Adsense?

Za vse zgoraj naštete primere in še mnoge druge je za posel še zdaleč najbolj donosno prvo mesto na Googlu. Ne drugo, ne tretje, in še zdaleč ne druga in tretja stran Googla (da o ostalih sploh ne govorimo).

 

Kakšne drastične prednosti pa sploh ima prvo mesto?

  • največji možen obisk

    Kolikokrat ste že preverili drugo stran Googla? Ali tretjo, četrto, dvanajsto? “Globje” v Google kot gremo, bolj pada obisk. Prva stran ima največ obiska, kar 75% iskalcev rezultate išče samo na prvi strani.

    Pri tem prvi rezultat klikne 25% teh, drugi 15%, tretji 11%, deseti 2.5%. (searchenginejournal.com)
    Višje kot je spletna stran uvrščena, več obiska bo imela. To pa prinaša svoje prednosti… 
  • večja prepoznavnost blagovne znamke

    Prvo mesto daje promet, ta pa širi prepoznavnost. Google dela velike razlike med tistimi, ki so prvi na Googlu in tistimi, ki so se uvrstili 10. na prvi strani.

    Čeprav je že uvrstitev na prvi strani Googla pohvalna, bo vam le 1. mesto prineslo koristi, ki bodo naredile razliko v tem, kako vas Google vidi v primerjavi z vašo konkurenco. 
  • prvo mesto je (lahko) znak avtentičnosti 

    Če ste prvo mesto dosegli na organski, neplačljiv način (več o tem kasneje), vas bo Google priporočal tudi v drugih iskanjih. To ne pomeni, da se boste naenkrat pojavili prvi na vseh ključnih besedah.

    Pomeni pa, da vam Google zaupa, kar pa vam da močno prednost pri naslednjih uvrstitvah na katere morda ciljate. 

  • večji CTR (Click-Through rate) 

    Več kot imate obiska, več ljudi bo kliknilo na oglase, ki se pojavijo na vaši spletni strani.

    Prednosti pa so tudi v času, ki ga obiskovalci preživijo na vaši spletni strani – ta je namreč skoraj 4-krat daljši od ostalih.

Dodatne prednosti: Koliko je vredno prvo mesto na Googlu

 

Kako izgledajo strani, ki zasedajo prvo mesto | Paintball-Ljubljana.si – Laser tag

Spletne strani, uvrščene na prvo mesto, morajo biti kar najboljše kvalitete. Ne glede na to, če je stran za svoje mesto plačala, mora vsebina na prvi strani vedno biti dovolj dobre kakovosti za Googlove uporabnike.

Kot primer dobre spletne strani si lahko pogledate vsebino Laser tag na spodnji sliki. Spletna stran Paintball-Ljubljana.si s svojo vsebino brez težav zaseda prva mesta.

laser tag - prvi na googlu

Prvi na Googlu s pomočjo Google Ads (prednosti & slabosti plačljive uvrstitve)

Prvo mesto na Googlu lahko dosežemo tako, da ga kupimo. Google nameč ponuja možnost PPC (pay per click).

To deluje tako, da Google spletno stran postavi na prvo mesto, toda vsakič, ko nekdo to spletno stran obišče, Google prejme plačilo.

Nekatera 1. mesta (tista na bolj obiskanih ključnih besedah) so dražja, zato se vedno to ne splača.  Če morate Googlu plačati več denarja kakor ga prejmete od obiskovalcev, to ne bo vredno.

 

Kakšne so torej prednosti t. i. neorganske uvrstitve?

Prvo mesto dosežete takoj in tam ostanete, brez dodatnega truda. V tem času se lahko posvetite razvoju drugih delov spletne strani. Skratka, ne rabite se ukvarjati z optimizacijo.

 

Slabosti takšne uvrstitve so prvo kot prvo oznaka, ki jo vaša spletna stran prejme, če 1. mesto plačate. Ob imenu strani se namreč pojavi majhen napis “Ad.” 

Nekateri iskalci se teh rezultatov namensko izogibajo, saj vsebina pogosto ni tako kvalitetna kot vsebina organskih rezultatov.

Druga slabost je ta, da če uvrstitev prenehate plačevati, bo vaša stran takoj padla. Tega se lahko izognete z neplačljivim načinom …

 

Tudi spletne strani, ki delajo z PPC morajo biti kvalitetne | Bonitetna ocena podjetja – Ebonitete.si

Večina ključnih besed je dovolj velikih, da za prvo mesto plačuje več spletnih strani. Kaj se zgodi v tem primeru?

Te spletne strani se nato borijo z drugimi, ki plačujejo, vendar ne tudi z tistimi, ki ne plačujejo. Tako sta prvi najboljši spletni strani uvrščeni na prvi dve mesti prve strani Googla, drugi dve na zadnji dve mesti prve strani Googla, itd.

Na spodnji sliki vidite primer vsebine, ki bi imela dobre možnosti za uvrstitev v tem primeru. To je prispevek Bonitetna ocena podjetja iz spletne strani Ebonitete.si.

Omenjena spletna stran se sicer ukvarja z optimizacijo.

bonitetna ocena podjetja - prvi na googlu

Prvi na Googlu s pomočjo optimizacije (prednosti & slabosti organske uvrstitve)    

Naslednji način uvrstitve je spletna optimizacija ali SEO. Ta način je neplačljiv (če se optimizacije učite sami, in ne najamete npr. mentorja).

SEO je dokaj zapleten proces, in ne moremo ga opisati v tem kratkem prispevku. Povemo pa lahko, da deluje po principu prilagajanja spletne strani tako, da bi Googlu bila všeč. 

To delamo tako, da upoštevamo t. i. SEO pravila.

In kaj je prednost takšnega načina uvrstitve?

Prvo kot prvo, uvrstitev je organska, kar pomeni, da vam bo avtomatsko zaupalo več obiskovalcev. Vedo, da ste za to uvrstitev morali pokazati kakovostno vsebino.

Druga prednost je ta, da ima SEO – nasprotno od PPC-ja – dolgotrajne rezultate. To pomeni, da če ga čez nekaj časa prenehate izvajati, vaša spletna stran ne bo dramatično padla, ampak bo počasi izgubljala prvo mesto.

Ko se boste optimizacije ponovno lotili, pa bo prvo mesto lažje doseči kakor je bilo prvič.

Večja slabost organske uvrstitve je trud, ki ga zahteva. Pravilne optimizacije se lahko učite več mesecev. SEO mojstri samouki so svoj SEO izpopolnjevali več let.

SEO optimizacija se deli na onsite, offsite in tehnično SEO optimizacijo. Podrobnosti o tem kako je onsite SEO, imenovan tudi onpage SEO, povezan z ostalo SEO optimizacijo, smo pisali na povezavi.

Optimizirana vsebina Zavarovanje terjatev na Prvafina.si

Na sliki spodaj je prikazan prispevek Zavarovanje terjatev na Prvafina.si. V celoti si ga oglejte na povezavi. Želimo vam pokazati, kako izgleda vsebina, ki doseže prvo mesto na Googlu samo skozi pravilno optimizacijo.

V prispevku so upoštevana števila SEO pravila ter copywriting triki.

zavarovanje terjatev - prvi na googlu

Mnogo spletnih trgovcev se v tak dolg proces učenja optimizacije ni pripravljena spustiti, ampak tu imamo za vas rešitev …

Preberite še: Kako povečati obisk spletne strani s optimizacijo

Kako povezati organski in neorganski način uvrstitve za najboljše rezultate 

Da združite prednosti organskega in neorganskega načina uvrstitve na Googlu, lahko kombinirate uporabo obeh.

Nova podjetja, ki nimajo možnosti doseči prvo mesto z optimizacijo, pričnejo prodajo s pomočjo Google Ads. V tem času se lahko osredotočijo na optimizacijo spletne strani.

Po več mesecih lahko PPC prekinejo, toda, ker so v tem času svojo spletno stran optimizirali padec ne bo tako velik, spletna stran pa se bo hitro pobrala.

Tak način je idealen za tiste, ki si ne morejo privoščiti zapravljanja časa, ki je potreben, da se naučijo optimizacije. Zagotovijo namreč, da so z vsebino prvi na Googlu skozi celoten proces učenja optimizacije. 

 

Še ena dobro optimizirana vsebine na Magus.si | Bolečine v vratu

Za konec si še oglejte spodnjo vsebino iz spletne strani Magus.si z naslovom Bolečine v vratu. Prispevek je natančno optimiziran, kar se tudi vidi po tem, da so prvi na Googlu.

bolečine v vratu - prvi na googlu