ADDRESS


PHONE

Kako izvajati internetni marketing za zdravo prehrano?

Tukaj je napisano kako izvajati internetni marketing za zdravo prehrano.

Glede na to, da na naši spletni strani, v glavnem predstavljamo zdravo prehrano in jedilnike za pripravo okusnih, a prvenstveno, hkrati tudi zdravih obrokov, nas je za tokratni blog zapis prešinilo, da z vami delimo nekaj nasvetov o tem kako se lotiti internetnega, spletnega marketinga na področju zdrave prehrane, pri čemer pa se splača biti pozoren predvsem na naslednje malenkosti:

Kako izvajati internetni marketing za zdravo prehranoKako izvajati internetni marketing za zdravo prehrano?

  • preden se sploh lotite spletnega marketinga na področju zdrave prehrane in ponujanja npr. prehranskih dopolnil oz. drugih zdravju primernih dopolnil, dobro preučite veljavno zakonodajo, saj je na njenem področju toliko regulative in predpisov, ki jih je potrebno spoštovati že iz naslova priprave spletnih vsebin na temo npr. prehranskih dopolnil (Napotki ministrstva za zdravje tukaj)
  • ko ste enkrat “oboroženi” z veljavno zakonodajo in vsemi predpisi kaj in kako sploh smete nastopati na področju zdrave prehrane na internetu, se dobro priučite tehnik priprave spletnih vsebin tako, da bodo le te uporabne za vaše bralce in obiskovalce spletne strani, po drugi strani pa tudi tako, da bodo vaše spletne vsebine napisane tako, da bodo ustrezale čim več aktualnim smernicam spletne optimizacije (ki je pomembna zato, da se vaše vsebine, produkti, morebitni blog zapisi), sploh pojavijo visoko v spletnih iskalniku. Pri tem se trenutno osredotočite predvsem na Google, ki prednjači pri zajemu spletnega prometa, zaradi česar lahko iz njegovega iskalnika tudi pričakujete največ spletnega prometa in spletnih kupcev (Glejte še: Vsebinski spletni marketing)
  • ko enkrat “obvladate” tako zakonodajo (torej področje kako sploh smete nastopati na internetu) in tehniko (z namenom, da začnete na vašo spletno stran pridobivati obiskovalce), je na vrsti optimizacija logistike. V tem delu se osredotočite na to kako si boste organizirali pakiranje in razpošiljanje vaših artiklov, kako boste uredili in omogočili vrste plačila, kako bo potekala izdaja računov in podobno. V tem delu si morate tudi odgovoriti na osnovna vprašanja: kako je z deklaracijo na vaših izdelkih, kako je z garancijo, kako je z vračilom izdelkov, v primeru odstopa kupcev od nakupa, ipd….

Za vse potrebne korake pri prodaji produktov vezanih na zdravo prehrano, preko interneta, je izjemno priporočljivo, da si omsilite avtomatizirane sisteme (tako sistem spremljanja trenutno veljavne zakonodaje (ki se redno dopolnjuje), tako sistem marketinških aktivnosti, potrebnih za konstantno rast vaše internetne strani kot tudi sistem aktinvosti, ki bodo omogočale nemoten potek logističnih opravil tudi po tem, ko bo prodaja vaših izdelkov preko interneta, začela napredovati in rasti.

Priporočamo še: video o zdravem načinu prehranjevanja

Oznake besedila: Kako izvajati internetni marketing za zdravo prehrano?