Osebna znamka – 3 K-ji: kaj je in kje ter kako jo zgraditi
Letos se veliko govori in v poslovnem svetu uporablja izraz osebna znamka. Kljub temu da se vam je morda kdaj zazdelo, da je uporaba izraza le trendovska, pa ima le ta lahko pomembno vlogo na vaši karierni poti in razvijanju. Danes bomo spoznali, kje in zakaj ravno tam lahko gradite svojo osebno znamko in naj vam prišepnemo, ima nekaj opraviti z LinkedInom. Če bi radi vedeli več o omrežju LinkedIn, obiščite LinkedIn pro-marketing.si.
Kaj je osebna znamka?
Z izrazom osebna znamka oziroma osebno znamčenje, saj gre za kontinuiran proces, označujemo vse aktivnosti, ki spodbujajo ustvarjanje vtisa o vas. Te aktivnosti so lahko spletne ali pa tudi ne. Gre za to, da z vsem, kar prikažete svetu in ljudem, v njihovih mislih spodbujate ustvarjanje vtisa.
Kako jo zgraditi?
Ko pride do poslovnega pristopa k osebnemu znamčenju, govorimo o osebni blagovni znamki. Za izgradnjo le te je pomembno, da veste, kaj so vaši cilji, in kaj si želite doseči. Na spletu je preprosto začeti graditi svojo osebno znamko, saj bodo informacije, ki jih delite, hitro dostopne širši publiki. Eden izmed spletnih medijev, ki je tudi s svojimi cilji usmerjen h grajenju osebne znamke, je LinkedIn.
Na LinkedInu je v zadnjih letih odlična priložnost, da se svetu prikažete v takšni luči, kot se strateško želite – vendar pazite, laž ima kratke noge, kot pravi slovenski pregovor. Zato glejte, da se vaša predstavitev realno ujema z vami.
Kje jo graditi?
Osebno znamčenje je dolgotrajen in kontinuiran proces, ki vam lahko pomaga na karierni poti. Z gradnjo osebne zamke se postavljate na pot, s katero boste gradili odnose. Ravno LinkedIn je primarno namenjen stvarjanju kvalitetnih povezav. Za to, da boste s svojim profilom privlačili kvalitetne povezave, pa je pomembno, da ste pri gradnji svoje osebne znamke konsistentni, naj gre za osebni ali poslovni profil.
Želimo vam, da bo vaša osebna znamka nekaj, čemur se boste še bolj posvetili in vam bo prinesla koristne izzide na vaši poslovni poti.